نگارش در تاريخ شنبه سی ام آذر ۱۳۹۲ توسط وداع
آه یلدای برف پوشیده
یلدای انار
حالا که خوابم نمی برد،پس فالی بزنیم .
شب تاریک و بیم موج ...
*بیژن نجدی
************
وداع با لورکا نوشت:
درمهتابی ابروانت
هزار مادیان پارسی خفته اند
زمانی که چهار شب تمام
کمر تو ،
این دشمن برف را در برمی گیرم ..